Informácie
SlovenskyEnglishČesky

Cestu k moru začnite u nás - Taliansko, Chorvátsko ... dovolenka 2017


Úvodné informácie pre klientov

 

AKTUÁLNE INFORMÁCIE k pobytom nájdete na domovskej stránke:

Čo je dobré vedieť pred objednaním pobytu

 

Čo by ste mali vedieť pred cestou na dovolenku - užitočné informácie k pobytom cestovnej kancelárie Reny Travel napr. doprava, ubytovanie, stravovanie, obrázky, príplatky parkovanie, asistenčné služby a podobne, alebo návrat na:  kontakt cestovná kancelária Reny Travel

1) Vlastná doprava

Klienti, ktorí použijú vlastnú dopravu, zodpovedajú za dodržanie termínu nástupu a ukončenia pobytu a teda aj čerpanie resp. nečerpanie služieb. Presné časy nástupu a ukončenia pobytu budú uvedené v pokynoch na cestu.

2) Nástup na ubytovanie

Nástup na ubytovanie, tzv. check-in, je v popoludňajších hodinách (hotely spravidla od 14,00 hod, apartmány od 16,00 - 18,00hod). Ubytovacie zariadenie je v deň odchodu nutné uvoľniť v dopoludňajších hodinách (9,00 -10,00 hod), tzv. check-out. V prípade oneskoreného nástupu je nutné túto skutočnosť nahlásiť vopred telefonicky (hlavne pri ubytovaní v apartmánoch). V opačnom prípade negarantujeme ubytovanie v deň príchodu, ubytovanie bude možné až nasledujúci deň.

3) Ubytovanie

Všetky ubytovacie zariadenia v našej ponuke sme starostlivo vybrali. Pri každom ubytovacom zariadení uvádzame oficiálnu kategóriu, do ktorej boli tieto zariadenia zaradené a ktorá zodpovedá medzinárodným kritériám.

Zloženie apartmánov - rozmiestnenie a typ lôžok (manželská posteľ, rozkladací gauč, samostatné lôžka, poschodové postele a pod.) sa môže pri konkrétnych apartmánoch líšiť, zodpovedá však uvedenému počtu lôžok v popise apartmánu.

Vybavenie apartmánov (rezidencie, privátne apartmány) posteľnou bielizňou a uterákmi sa líši v jednotlivých destináciách. Vo všeobecnosti platí pre Taliansko, že posteľá bielizeň a uteráky nie sú v cene a je ich buď moné za poplatok prenajať alebo si priniesť vlastné. Pre Chorvátsko, Rakúsko a väčšinou aj Francúzsko vo všeobecnosti platí, že bielizne sú v cene prenájmu. Vždy si však túto skutočnosť overte pri konkrétnom ubytovacom zariadení v časti popisu kapacity "Cena zahŕňa", "Povinné doplatky" a "Možnosť doobjednať".

Prideľovanie izieb je plne v kompetencii hotela a naša CK nemá možnosť ho ovplyvniť. Vybavenie, veľkosť a poloha jednotlivých izieb v tom istom zariadení nie sú vždy rovnaké.

Jednoposteľové izby (aj keď sú s príplatkom) sú väčšinou menšie, horšie situované a často bez balkóna. Počas hlavnej sezóny sa občas vyskytnú prípady “overbookingu“ – preplnenia zariadenia ich vlastnou chybou, kedy Vám musí byť poskytnuté ubytovanie minimálne tej istej, prípadne vyššej kategórie.

Absolútny pokoj v prímorských a dovolenkových oblastiach nenájdete, pretože k dovolenke patrí aj zábava, bary, diskotéky a nočné kluby, ktoré môžu spôsobovať hluk.

Obdobie pred a po sezóne prináša okrem výhodných cien aj skutočnosť, že niektoré zariadenia a služby sú obmedzené alebo vôbec nie sú v prevádzke.

4) Vyobrazenie

Publikované obrázky majú predovšetkým ilustračný charakter, pretože nie je možné zobraziť všetky typy ubytovania. Ubytovacie zariadenia, izby a apartmány však zodpovedajú typu a popisu v online katalógu.

5) Vzdialenosť od mora / pláže

Údaje o vzdialenosti ubytovacieho zariadenia od mora / pláže sú orientačné. V niektorých strediskách je k dispozícii aj kyvadlová doprava k pláži a po stredisku, môže byť spoplatnená.

Vybavenie pláží je rôznorodé. V zásade platí, že súkromné pláže sú vybavené plážovým servisom, t.j. slnečníkmi a ležadlami alebo kreslami. Voľné pláže tento servis nemusia poskytovať. Plážový servis, ak nie je pri konkrétnom ubytovaní uvedené inak, nie je zahrnutý v cene ubytovania a platí sa zaň priamo na mieste. 

6) Stravovanie

Pestrosť a typ stravy je daný zvyklosťou miestnej kuchyne a úrovňou ubytovacieho zariadenia. Kontinentálne raňajky pozostávajú z teplého nápoja (káva, čaj), bieleho pečiva alebo suchárov, masla, džemu a niekedy aj medu. Rozšírené kontinentálne raňajky sú obohatené o salámu, syr alebo vajíčka.

Stravovanie formou bufetových stolov znamená voľnú kombináciu z ponuky, zodpovedajúcej príslušnej kategórií hotela. Servírované večere (aj obedy) sú s obsluhou a večere formou menu ponúkajú výber z niekoľkých menu (spravidla sa objednáva deň vopred), niekedy šalát a dezerty formou bufetu.

Nápoje k večeri (a obedu) nikde nie sú v cene ak nie je uvedené inak.

Pri ubytovaní s možnosťou varenia sú k dispozícii kuchynky alebo kuchynské kúty, vybavené chladničkou (môže byť aj bez mraziaceho boxu) a dvojplatničkou resp. plynovým sporákom.

Kuchynské vybavenie sa skladá so základného riadu a nemôžete teda očakávať plne vybavenú kuchynku (môže chýbať napr. otvárač na konzervy alebo riad nemusí byť v dostatočnom množstve).

7) Parkovisko / garáž

Parkoviská pri ubytovacích zariadeniach ak nie je uvedené inak, sú zdarma do vyčerpania kapacity t.j. nie je možnosť nárokovať si na parkovacie miesto, pokiaľ nie je za poplatok.

8) Príplatky

Povinné príplatky sa uhrádzajú spravidla na mieste v deň príchodu a ich výška je uvedená pri konkrétnom ubytovacom zariadení (vratná kaucia, záverečné upratovanie, za dieťa do 2 rokov, miestna taxa atď.).

Ostatné doplatky sa uhrádzajú spravidla v CK alebo CA , ak nie je uvedené inak, a sú to doplatky za služby, ktoré nie sú zahrnuté v cene pobytu ale ubytovacie zariadenie ich poskytuje za príslušný doplatok (doplatok za jednolôžkovú izbu, obedy, balkón atď.)

9) Asistenčné služby

Asistenčné služby sú telefonické služby v slovenskom alebo českom jazyku. Môže to byť pracovník CK Reny Travel alebo zástupca zahraničného partnera, ktorí sú dostupní len telefonicky, sú však schopní pomôcť a poradiť v mimoriadnych situáciách. Informácie ohľadne mena a kontaktu na delegáta a asistenčné služby budú uvedené v „Pokynoch na cestu“, ktoré klient obdrží spolu s ubytovacím poukazom - voucherom - pred pobytom.

Na prípadné nejasnosti sa pred cestou radšej opýtajte našich pracovníkov na tel. 02-54640661.