uvodneinfo
SlovenskyEnglishČesky

Lyžovanie v Alpách - Taliansko, Rakúsko, Francúzsko, Švajčiarsko

first-minute zľava

Úvodné informácie pre klientov

AKTUÁLNE INFORMÁCIE k pobytom nájdete na domovskej stránke:

Čo je dobré vedieť pred objednaním pobytu

 

Čo by ste mali vedieť pred cestou na lyžovačku - užitočné informácie k pobytom cestovnej kancelárie Reny Travel napr. doprava, ubytovanie, stravovanie, obrázky, príplatky, parkovanie, skipasy, prenájom vybavenia, asistenčné služby a podobne.

1) Vlastná doprava

Klienti, ktorí použijú vlastnú dopravu, zodpovedajú za dodržanie termínu nástupu a ukončenia pobytu a teda aj čerpanie resp. nečerpanie služieb. Presné časy nástupu a ukončenia pobytu budú uvedené v pokynoch na cestu.

2) Nástup na ubytovanie

Nástup na ubytovanie, tzv. check-in, je v popoludňajších hodinách (hotely spravidla od 14,00 hod, apartmány od 16,00 - 18,00hod). Ubytovacie zariadenie je nutné uvoľniť v deň odchodu, tzv. check-out, v dopoludňajších hodinách (9,00 -10,00 hod). V prípade oneskoreného nástupu je nutné túto skutočnosť nahlásiť vopred telefonicky (hlavne pri ubytovaní v apartmánoch). V opačnom prípade negarantujeme ubytovanie v deň príchodu, ubytovanie bude možné až nasledujúci deň.

3) Ubytovanie

Všetky ubytovacie zariadenia v našej ponuke sme starostlivo vybrali. Pri každom ubytovacom zariadení uvádzame oficiálnu kategóriu, do ktorej boli tieto zariadenia zaradené a ktorá zodpovedá medzinárodným kritériám.

Zloženie apartmánov - rozmiestnenie a typ lôžok (manželská posteľ, rozkladací gauč, samostatné lôžka, poschodové postele a pod.) sa môže pri konkrétnych apartmánoch líšiť, zodpovedá však uvedenému počtu lôžok v popise apartmánu.

Prideľovanie izieb je plne v kompetencii hotela a naša CK nemá možnosť ho ovplyvniť. Vybavenie, veľkosť a poloha jednotlivých izieb v tom istom zariadení nie sú vždy rovnaké. Prípadné želania klientov radi komunikujeme hotelu, no pokiaľ nie sú za príplatok alebo záväzne potvrdené ubytovateľom, nemôžeme ich garantovať.

Jednoposteľové izby (aj keď sú s príplatkom) sú väčšinou menšie, horšie situované a často bez balkóna.

Počas hlavnej sezóny sa občas vyskytnú prípady “overbookingu“ – preplnenia zariadenia ich vlastnou chybou, kedy Vám musí byť poskytnuté ubytovanie minimálne tej istej, prípadne vyššej kategórie.

Absolútny pokoj v lyžiarskych oblastiach nenájdete, pretože k lyžovačke a zimnej dovolenke patrí aj aprés ski – zábava po lyžovačke, bary, diskotéky a nočné kluby, ktoré môžu spôsobovať hluk.

Obdobie pred a po sezóne prináša okrem výhodných cien aj skutočnosť, že niektoré zariadenia a služby sú obmedzené alebo vôbec nie sú v prevádzke.

4) Vyobrazenie

Publikované obrázky majú predovšetkým ilustračný charakter, pretože nie je možné zobraziť všetky typy ubytovania. Ubytovacie zariadenia, izby a apartmány však zodpovedajú typu a popisu v internetovom katalógu cestovnej kancelárie.

5) Vzdialenosť od vleku/ skibus

Údaje o vzdialenosti ubytovacieho zariadenia od vleku /zjazdovky /zastávky skibusu sú len orientačné. Spravidla je využívanie skibusov už zahrnuté v cene skipasu. Skibusy premávajú po určených trasách a v presne určených časoch. Niektoré ubytovacie zariadenia poskytujú vlastné skibusy alebo menšie "shuttle busy" zdarma alebo za poplatok. Frekvencia premávania a časy sú výlučne v kompetencii poskytovateľa a nie je možné ich zo strany CK ovplyvniť.

6) Stravovanie

Pestrosť a typ stravy je daný zvyklosťou miestnej kuchyne a úrovňou ubytovacieho zariadenia. Kontinentálne raňajky pozostávajú z teplého nápoja (káva, čaj), bieleho pečiva alebo suchárov, masla, džemu a niekedy aj medu. Rozšírené kontinentálne raňajky sú obohatené o salámu, syr alebo vajíčka.

Stravovanie formou bufetových stolov znamená voľnú kombináciu z ponuky, zodpovedajúcej príslušnej kategórií hotela. Servírované večere (aj obedy) sú s obsluhou a večere formou menu ponúkajú výber z niekoľkých menu (spravidla sa objednáva deň vopred), niekedy šalát a dezerty formou bufetu.

Nápoje k večeri nikde nie sú v cene ak nie je uvedené inak.

Stravovanie formou polpenzie je kombináciou raňajok a večere, pobyt začína večerou v deň príchodu a končí raňajkami v deň odchodu. Plná penzia obsahuje navyše obedy. Stravovanie formou "more inclusive", "polpenzia plus", "3/4 penzia" či "all inclusive" zahŕňa v každom zariadení naviac niečo iné - popis konkrétneho zloženia pre daný hotel nájdete v jeho popise v časti "stravovanie".

Pri ubytovaní s možnosťou varenia sú k dispozícii kuchynky alebo kuchynské kúty, vybavené chladničkou (môže byť aj bez mraziaceho boxu) a dvojplatničkou resp. plynovým, elektrickým či keramickým sporákom. Kvalita vybavenia je daná aj kategóriou ubytovania.

Kuchynské vybavenie sa skladá so základného riadu a nemôžete teda očakávať plne vybavenú kuchynku (môže chýbať napr. obľúbený typ noža, otvárač na konzervy alebo riad nemusí byť v dostatočnom množstve).

7) Parkovisko/ garáž

Parkoviská pri ubytovacích zariadeniach, ak nie je uvedené inak, sú zdarma do vyčerpania kapacity a nie je možnosť nárokovať si na parkovacie miesto, pokiaľ nie je za poplatok.

8) Príplatky

Povinné príplatky sa uhrádzajú spravidla na mieste v deň príchodu a ich výška je uvedená pri konkrétnom ubytovacom zariadení (vratná kaucia, záverečné upratovanie, miestna taxa, poplatok za dieťa do 2 rokov atď.).

Ostatné doplatky sa uhrádzajú spravidla v CK alebo CA , ak nie je uvedené inak, a sú to doplatky za služby, ktoré nie sú zahrnuté v cene pobytu ale ubytovacie zariadenie ich poskytuje za príslušný poplatok (príplatok za jednolôžkovú izbu, obedy, balkón atď.)

9) Asistenčné služby

Asistenčné služby sú telefonické služby v slovenskom alebo českom jazyku. Môže to byť pracovník CK Reny Travel alebo zástupca zahraničného partnera, ktorí sú dostupní len telefonicky, sú však schopní pomôcť a poradiť v mimoriadnych situáciách. Informácie ohľadne mena a kontaktu na asistenčnú službu budú uvedené v „Pokynoch na cestu“, ktoré klient obdrží pred pobytom spolu s ubytovacím poukazom - voucherom.

V prípade, že si klient objedná aj komerčné komplexné cestovné poistenie, v jeho cene bude mať kontakt na asistenčnú službu poisťovne pre prípad poistnej udalosti.

 

Na prípadné nejasnosti sa pred cestou radšej opýtajte našich pracovníkov,  tel. 02-54640661 alebo využite kontaktný formulár na stránke kontakt cestovná kancelária Reny Travel .